Amber Rose interviewed - do you think she's hot?

Discussion in 'Mayberry Lounge' started by Lvnvmma, Jun 13, 2018 at 12:37 PM.

  1. Paul Newbman

    Paul Newbman Fool Hand Luke

    Joined:
    Apr 12, 2007
    Messages:
    63,271
    Likes Received:
    6,380
    So do most other women.
     
  2. Mike

    Mike Apathetic Belt

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    21,584
    Likes Received:
    23,971
    Location:
    A sea of human garbage
    Yeah I got bored. Thanks.
     
  3. Madmick

    Madmick The Real Hexakaideca Cherokee Staff Member Senior Moderator

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    35,710
    Likes Received:
    22,714
    Location:
    NorCal
    A bit on the cartoonish side.
     
    TidWell and VinnieVincent like this.
  4. GtehMVP

    GtehMVP Brown Belt

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    3,043
    Likes Received:
    10,366
    I don't find her that good looking, but i agree of defining thickness


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Kirin and superking like this.
  5. Kardashians

    Kardashians ☆ sitting on the moon ☽

    Joined:
    Aug 23, 2015
    Messages:
    11,505
    Likes Received:
    15,361
    Idk. I wouldn’t go there with her, but I don’t think she’s ugly. I’m just “meh” at her. But those saucy gifs posted itt were nice not gonna lie
     
  6. Mike

    Mike Apathetic Belt

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    21,584
    Likes Received:
    23,971
    Location:
    A sea of human garbage
    Her ass looks better than her face, which is always a bit odd for me.
     
  7. Fedorgasm

    Fedorgasm Red Belt

    Joined:
    Sep 18, 2008
    Messages:
    9,440
    Likes Received:
    7,233
    Dunno if it's the makeup or plastic surgery but she doesn't even look like a real person. Not attractive IMO.

    Her early pics before she looked weird, then she was super hot
     
    Mike likes this.
  8. I heart Pho

    I heart Pho Wood Platinum Member

    Joined:
    Aug 22, 2013
    Messages:
    19,154
    Likes Received:
    17,227
    Location:
    Phoenix, AZ
  9. chubbman

    chubbman Yellow Card

    Joined:
    Aug 11, 2011
    Messages:
    8,219
    Likes Received:
    6,664
    Location:
    UK
    Looks good, but lol at being proud of being a slut.
     
    kenshinx90 likes this.
  10. PubliusVentidius

    PubliusVentidius Fly like a bee, sting like a Lobov

    Joined:
    Mar 16, 2016
    Messages:
    2,921
    Likes Received:
    5,571
    Location:
    Queer Street, Italy
    No but I would fap in a dark corner while Zer fucks her.
     
  11. ProBoxingInsidr

    ProBoxingInsidr Red Belt

    Joined:
    Dec 19, 2011
    Messages:
    9,463
    Likes Received:
    7,619
    Location:
    Las Vegas
    she is very attractive. however, once you learn a little about her, or hear her speak it really detracts from her looks. much like kim kardashian. i remember seeing pic of her before she became really famous and she was AMAZING. then she became what she became and i cant be bothered to even glance her way. same with this girl but on a smaller scale since i dont really see her much, thank goodness
     
    TidWell and kenshinx90 like this.
  12. Monopoly

    Monopoly Out of mana.

    Joined:
    Apr 13, 2011
    Messages:
    8,408
    Likes Received:
    2,966
    She needs the shaved head IMO, with long hair she’s kinda plain.
    Her body’s awesome.
     
  13. Mariah Larry

    Mariah Larry Sweet Fantasy Buddy

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    43,932
    Likes Received:
    23,360
    [​IMG]
     
    Mike likes this.
  14. TidWell

    TidWell Red Belt

    Joined:
    Mar 13, 2017
    Messages:
    8,141
    Likes Received:
    10,410
    She used to be hot but man she looks gross now all that make up and I heard she only showers twice a week.
     
  15. 45ACP

    45ACP I'll Be Back Belt

    Joined:
    Dec 15, 2009
    Messages:
    3,871
    Likes Received:
    3,454
    Location:
    a stupid city
    <{clintugh}>

    srs

    she nasty imo
     

Share This Page