Gender Wars MMA is TONIGHT | Page 3

Discussion in 'Worldwide MMA Discussion' started by ekowal69, Jan 12, 2018.

  1. Thundarr Brown Belt

    Thundarr
    Joined:
    Jan 19, 2011
    Messages:
    4,584
    Likes Received:
    6,404
    If there was ever a sentence to match the avatar image, this is it. lmao
     
    #41
  2. IsaacKoch White Belt

    IsaacKoch
    Joined:
    May 29, 2016
    Messages:
    52
    Likes Received:
    259
    Location:
    UK
    Guy can closed fist on feet but open slap only on ground.

    Girl can do whatever wherever.

    She mooked him while he was down trying to grapple and KO\TKO him LOL
     
    #42
  3. Kassitus Blue Belt

    Kassitus
    Joined:
    Oct 8, 2013
    Messages:
    907
    Likes Received:
    660
    Congrats to the chick. Guy got kneed in the face and started crying.
     
    #43
    RyanR, TheGZA and Falconkick like this.
  4. Meathead Jock WAR ASKREN

    Meathead Jock
    Joined:
    Sep 26, 2011
    Messages:
    14,976
    Likes Received:
    10,424
    Good knee?
     
    #44
    Falconkick likes this.
  5. Ultimate Cuck Yellow Belt

    Ultimate Cuck
    Joined:
    Dec 2, 2016
    Messages:
    215
    Likes Received:
    283
    yeah, looked like it hurt
     
    #45
    Falconkick likes this.
  6. Kassitus Blue Belt

    Kassitus
    Joined:
    Oct 8, 2013
    Messages:
    907
    Likes Received:
    660
    Ya it was on the ground and he seemed to have no defense. He was in a karate gi btw.
     
    #46
    Falconkick and Meathead Jock like this.
  7. IsaacKoch White Belt

    IsaacKoch
    Joined:
    May 29, 2016
    Messages:
    52
    Likes Received:
    259
    Location:
    UK
    Was pretty good yeah...pretty savage, she wasn't mesing around!

    The guy was wearing a gi with camo lyrca pants. He didn't look to be holding back either. Just LOL.

    i'd be surprised if there was $1000 let alone $1m in it...79 peeps on the stream!
     
    #47
  8. Meathead Jock WAR ASKREN

    Meathead Jock
    Joined:
    Sep 26, 2011
    Messages:
    14,976
    Likes Received:
    10,424
    Sherdog made up about 4 of those 79 too. I'm proud
     
    #48
  9. Ultimate Cuck Yellow Belt

    Ultimate Cuck
    Joined:
    Dec 2, 2016
    Messages:
    215
    Likes Received:
    283
    probably more just no one wants to admit they paid for that shit
     
    #49
    Katsumi Yamada likes this.
  10. Falconkick A charming asshole

    Falconkick
    Joined:
    Jun 25, 2012
    Messages:
    3,589
    Likes Received:
    2,579
    Location:
    Bovine University
    Who fought Sims than?
     
    #50
  11. manboy<3 don't card me bro

    manboy<3
    Joined:
    Dec 26, 2015
    Messages:
    1,035
    Likes Received:
    1,274
    Location:
    Weaboo World
    Miodrag Petkovic
     
    #51
    Falconkick likes this.
  12. Falconkick A charming asshole

    Falconkick
    Joined:
    Jun 25, 2012
    Messages:
    3,589
    Likes Received:
    2,579
    Location:
    Bovine University
    I thought he died lol? well who won than
     
    #52
    TheGZA likes this.
  13. manboy<3 don't card me bro

    manboy<3
    Joined:
    Dec 26, 2015
    Messages:
    1,035
    Likes Received:
    1,274
    Location:
    Weaboo World
    Lol I have no idea
     
    #53
    TheGZA and Falconkick like this.
  14. kingcillo24 Brown Belt

    kingcillo24
    Joined:
    Apr 5, 2012
    Messages:
    4,853
    Likes Received:
    1,079
    no gifs
     
    #54
    tinobar likes this.
  15. andyjeezy Brown Belt

    andyjeezy
    Joined:
    Apr 14, 2011
    Messages:
    2,725
    Likes Received:
    312
    Location:
    The Best Place in the World Southern California
    • +1 gifs of ringcard girls please
     
    #55
    John makfresshi and tinobar like this.
  16. FKA THAT BELLATOR GUY/IN DEREK CARR WE TRUST!!!!

    FKA
    Joined:
    Jul 14, 2017
    Messages:
    641
    Likes Received:
    631
    Location:
    Valley 2 the Bay.....Modesto/Newark CA
    I do not support such an event that takes the worst possible scenarios and promotes them.

    This kind of shit takes the sport back big time.

    Fuck Kohler guys a sleeve.
     
    #56
  17. Aldo145 Blue Belt

    Aldo145
    Joined:
    Apr 22, 2010
    Messages:
    817
    Likes Received:
    483
    Location:
    Virginia
    Did sims win his bout?
     
    #57
  18. P⊚WER² here for the lulz

    P⊚WER²
    Joined:
    Sep 5, 2016
    Messages:
    902
    Likes Received:
    4,374
    Perfect event for Pro-Trump Supporters. Long live the GOP.
     
    #58
  19. FKA THAT BELLATOR GUY/IN DEREK CARR WE TRUST!!!!

    FKA
    Joined:
    Jul 14, 2017
    Messages:
    641
    Likes Received:
    631
    Location:
    Valley 2 the Bay.....Modesto/Newark CA
    The sheer fact anyone would support such a miserable shitfest financially is pretty sad.

    Ps .......fuck kohler
     
    #59
  20. Ultimate Cuck Yellow Belt

    Ultimate Cuck
    Joined:
    Dec 2, 2016
    Messages:
    215
    Likes Received:
    283
    oh get off your high horse. at the end of the day we're all just watching 2 people beat the shit out of each other, no matter what org. don't be fooled by Dana's and the UFC's "sport" narrative. we all know why MMA has been so successful.
     
    #60

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"