Nederland!

Vincent86

Brown Belt
Joined
Mar 1, 2010
Messages
4,353
Reaction score
0
Die gekke Henkies hier hebben gewoon ons draadje vewijdert. Niks daarvan.

Ik heb trouwens ook een group aangemaakt waar elke Nederlands sprekende poster zich bij mag aanmelden: Dutchies on sherdog
 
ik ben een belg die 30km van de grens woont, ben ik uitgesloten???"ween"
 
...o Nederland, jij bent de kampioen! Wij houden van oranje, om zijn daden en zijn doen!
 
^ Als aanvulling van de titel;)
 
Eindje de gekste ;)

Zeker:p

Ik neem aan dat iedereen hier gewoon de aankomende Strikeforce card download? of misschien alleen online de gevechten kijkt?
 
Zeker:p

Ik neem aan dat iedereen hier gewoon de aankomende Strikeforce card download? of misschien alleen online de gevechten kijkt?

Als het goed is krijg ik een stream van een mede sherdogger uit Servi
 
Bedankt:icon_chee

Maar dat is dan wel 4 uur 's nachts toch?
 
Maar wel live :p ben bij het vorige event ook opgebeleven, vond het wel de moeite waard om het live te zien. Zo vaak kijk ik ook weer niet mma, maar Fedor en Overeem daar blijf ik wel voor wakken
 
Haha, ik zal het overwegen. Trouwens, weet je wat Overeem zijn vader geeft met vaderdag? een KTFO!
 
Goede middag allemaal!

Wie gaat op Wilders stemmen? :D
 
^Alleen uit wanhoop als Overeem verliest:icon_neut
 
Zeker:p

Ik neem aan dat iedereen hier gewoon de aankomende Strikeforce card download? of misschien alleen online de gevechten kijkt?
Is er een andere manier misschien?
Ik bekijk strikeforce gevechten via joe tuube :D
Dat lukte met het laatste Fedor gevecht tegen die brazilaanse reus. Hopelijk is dit niet veranderd nu de UFC SF heeft overgenomen.:icon_sad:
 
Is er een andere manier misschien?
Ik bekijk strikeforce gevechten via joe tuube :D
Dat lukte met het laatste Fedor gevecht tegen die brazilaanse reus. Hopelijk is dit niet veranderd nu de UFC SF heeft overgenomen.:icon_sad:

Ja live stream zoals Vincent86 zei;) Ik denk dat zolang de Amerikanen niet hoeven te betalen (PPV), dat ze er ook geen probleem van maken als het op het internet komt.
 
Das leuk om te horen. Er is eigenlijk voor niet-amerikanen & enkele andere landen daarbuiten bijna 1 manier om sommige gevechten te bekijken en dat is via internet.
 
Das leuk om te horen. Er is eigenlijk voor niet-amerikanen & enkele andere landen daarbuiten bijna 1 manier om sommige gevechten te bekijken en dat is via internet.

Ik zal je zeggen, Die strikeforce cards werden eerst gewoon op Eurosport uitgezonden. De reden dat deze in NL niet vertoond werden is omdat het verboden is MMA in een Kooi te laten zien (I kid you not). Het is allen toegestaan mma in een ring uit te zenden.

Maar goed er waren dus genoeg landen in Europa die dat live op tv hebben kunnen zien. Dat zal nu ook wel weer anders worden. Sind Zuffa het heeft opgekocht
 
Back
Top