Nederland!

Wat ik vaak deed : Een melk jerrycan met gips met een
waardebon erin lol
 
Dit weekend komt de familie, anders is het straks te laat.

Ga je een date zoeken? Ik zeg doen.

Een date voor Sinterklaas?
 
ik word een beetje moe van die zigeuner met zijn chippie oren, al dat gebitch over Cees is nergens voor nodig, toen hij nog geen riem had was hij een stuk leuker.
 
Oftewel, Ed Soares doet z'n werk weer niet goed. Hij vertaalt altijd alles op zijn manier.
 
JDS is niet zo snugger volgens mij. Als een journalist iets uit context verteld, dat Overeem heeft gezegd, dan neemt hij dat aan als waarheid en zegt hij dat Overeem respectloos is etc.

En Ed is gewoon incompetent.
 
je moet sinterklaas een beetje opvrolijken, edgar:icon_chee

Jiskefet in het algemeen, en debiteuren crediteuren in het bijzonder is de beste humor OOIT op nederlandse televisie.

Laatst nog een avondje met veel bier en wodka met een maat van me al die filmpjes op youtube opgezocht. Lagen helemaal dubbel
 
Jiskefet in het algemeen, en debiteuren crediteuren in het bijzonder is de beste humor OOIT op nederlandse televisie.

Laatst nog een avondje met veel bier en wodka met een maat van me al die filmpjes op youtube opgezocht. Lagen helemaal dubbel

 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21126801/__Grensrechter_Almere_klinisch_dood__.html

ALMERE -
De 41-jarige grensrechter die zondag werd gemolesteerd, is overleden. Dat heeft de club Buitenboys bevestigd. De politie Utrecht meldde eerder al dat de man was overleden. De grensrechter uit Almere werd in elkaar getrapt door jongens van 15 en 16, bij de wedstrijd Buitenboys B3 tegen Nieuw Sloten B1, in Almere. Hij werd onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd. Er zitten drie jongens van 15 en 16 vast.
 
Maar dat is normaal, hoor.
Als er wat gebeurt bij het kickboksen, dan moet het meteen verboden worden. Voetballers mogen gewoon blijven vechten, moorden en vernielen.
En volgens mij worden al die eenheden ook nog door de burgers betaald, in plaats van door clubs zelf.
 
KLM are cancelling flights for tomorrow morning already, predicting 5" of snow.
 
Heard about that. I have to drive 235 km tomorrow, so it won't be fun.
 
Ugh, dit wordt echt een kutrit.
Gelukkig rijd ik in een auto met voorwielaandrijving.
 
Public transport and the sorts are always pussies when it comes to snow, same with the railway company.
 
Oh ja, en ik moest ook nog terugrijden.
235km met de vriendin en een zwaargehandicapte jongen.

Zal ik een nieuw draadje maken?
 
Dat wordt een lange rit dan, je zal op sommige stukken mss langzaam moeten rijden.

Van mij mag je. :)
 

Forum statistics

Threads
1,234,841
Messages
55,311,641
Members
174,734
Latest member
Bob Gnuheart
Back
Top