Hup Holland Hup

KO By TapOut

Fortes Fortuna Adiuvat
@purple
Joined
Oct 15, 2009
Messages
1,971
Reaction score
0
Ik zie dat de eerdere Nederlandse thread is verdwenen, dus bij deze een nieuwe. Wat kunnen we hier kwijt? Nou, bijvoorbeeld:

- Wat vond je van de laatste UFC/Strikeforce/Dream/etc. ?

- Wanneer krijgen we nou eens echte MMA op de Nederlandse TV, of beter nog, een groot MMA evenement in ons land?

- Hoe doen de Nederlandse MMA vechters het? Heb je ze gezien, gesproken, of nieuws over ze gehoord/gelezen?

Edit:

- En zo lang het WK duurt, kun je hier ook zaken over het Nederlandse voetbalteam kwijt.


En alle andere vragen, opmerkingen, tips, nieuws over MMA (en Nederland): plaats ze hier!
 
Last edited:
had geen flauw idee dat het oude topic verdwenen was. niet dat ik hier nou zo vaak kom :icon_chee

tja weinig te melden alleen dat ik bijzonder veel zin heb in het weekend. strikeforce zou voor spectakel moeten zorgen.

Overeem vs Rogers zou een mooie match moeten zijn. verwacht eigenlijk wel dat Overeem de arrogantie uit Rogers gaat meppen en hem ff op zn plaats zet na al zijn smacktalk.

ondanks dat heb ik overigens wel respect voor Rogers. hij heeft bewezen dat hij bij de top hoort naar mijn idee. ik vind het alleen jammer dat hij veel onzin uitkraamt over Arlovski ( die hem zeker gaat pakken in een rematch ) Overeem en ook over Fedor.

Voor mij is dit overigens niet de belangrijkste match. Arlovski - Silva is voor mij belangrijker aangezien ik Arlovski toch wel als 1 van mijn absolute favorieten beschouw. dit is een win or retire situatie voor Arlovski imo.

na 2 KO verliezen heeft hij toch echt een win nodig en ik moet zeggen dat hij geen makkie heeft aan Bigfoot. Respect dat hij niet voor de makkelijke weg heeft gekozen.

ik verwacht overigens wel dat Arlovski dit wint. ik denk dat hij te snel en handig is voor de stuk langzamere Bigfoot. ik zie dit ook niet snel op de grond belanden.

mocht hij dit winnen verwacht ik eigenlijk wel dat hij de verliezer van Overeem - Rogers krijgt.

Hoop persoonlijk op Rogers vanwege 2 dingen.

ten eerste geeft dit Overeem de kans om tegen de winnaar van Fedor - Werdum te vechten. dus dan heeft hij de kans om Fedor de nr1 in de wereld te verslaan OF om Werdum in een rematch terug te pakken. ik persoonlijk geloof dat hij beide kan hebben.

Ten tweede geeft dit Arlovski de kans om het een en ander recht te zetten tegenover Rogers.
 
had geen flauw idee dat het oude topic verdwenen was. niet dat ik hier nou zo vaak kom :icon_chee

Heh.. oude topic is er ook weer. Ik zal me wel vergist hebben. We zien wel verder, ik laat deze wel staan, en als niemand er post, haal ik hem na verloop van tijd wel weg.

Verder goede analyse. Ik ben ook erg benieuwd naar Jacare, volgens mij een van de opkomende sterren. Als die zijn standup blijft verbeteren (bijv. richting de Aldo stijl) gaat hij het nog heel ver schoppen denk ik.
 
Die Ubereem demolishes weer zonder enige moeite. En met de docu die van hem uitkomt en intervieuws enzo, heeftie toch veel goede publiciteit aan.:D
 
overeem had een goede partij, die man is echt zo sterk als een os ik denk dat hij een zeer goede kans maakt tegen Fedor als hij het staand kan houden
 
Die Ubereem demolishes weer zonder enige moeite. En met de docu die van hem uitkomt en intervieuws enzo, heeftie toch veel goede publiciteit aan.:D

Kerel is zeker goed bezig. Ook als hij praat over zijn training (deel 2 van de "Reem" documentaire) en hoe hij over vechten denkt en filosofeert.. hij is echt serieus op weg naar de top.

Ook die PR ziet er goed uit, het beeld dat ik krijg van die docu is dat we echt een kampioen zien daar. Helpt ook wel dat hij heel goed Engels spreekt, hij zou nog wel eens een grote ster in de VS kunnen worden (Brock vs. Alistair??).
 
Kerel is zeker goed bezig. Ook als hij praat over zijn training (deel 2 van de "Reem" documentaire) en hoe hij over vechten denkt en filosofeert.. hij is echt serieus op weg naar de top.

Ook die PR ziet er goed uit, het beeld dat ik krijg van die docu is dat we echt een kampioen zien daar. Helpt ook wel dat hij heel goed Engels spreekt, hij zou nog wel eens een grote ster in de VS kunnen worden (Brock vs. Alistair??).

Alsie blijft domineren lijkt het me vanzelfsprekend dattie een gevestigde naam zal worden. Vooral alsie inderdaad tegen Brock zou vechten en winnen. In nieuwe Scott Coker intervieuw vertelt hij dat ze fedor, indien die wint, bereid willen krijgen om tegen The Reem (vind Ubereem beter klinken btw) te vechten. Raar hoe ze eigenlijk moeite moeten doen om iemand te laten vechten tegen de kampioen. Zodra dat aangekondigd is staat sherdog weer op stelten.
 
Valt me nog mee dat ik hier 4 nederlanders tref. Dacht dat ze dunner gezaaid waren.
 
In nieuwe Scott Coker intervieuw vertelt hij dat ze fedor, indien die wint, bereid willen krijgen om tegen The Reem (vind Ubereem beter klinken btw) te vechten. Raar hoe ze eigenlijk moeite moeten doen om iemand te laten vechten tegen de kampioen. Zodra dat aangekondigd is staat sherdog weer op stelten.

Het moet gewoon gebeuren, daar zijn we het als fans wel over eens denk ik. En Sherdog staat na de laatste overwinning van Overeem al op stelten; ik heb niet eerder gezien dat er meer Overeem threads dan Fedor threads in de Contenders waren.
 
Valt me nog mee dat ik hier 4 nederlanders tref. Dacht dat ze dunner gezaaid waren.

Met Overeem, Mousasi en Manhoef doen we het zo slecht nog niet.

Maar veel meer dan 10 Nederlanders heb ik nog niet gezien op dit forum. En dat met duizenden leden totaal. Denk dat de taal wel een rol speelt, niet iedereen spreekt goed Engels.
 
Er zijn toch redelijk wat Nederlanders op Sherdog, vooral het kickboxdeel volgens mij.
 
Er zijn toch redelijk wat Nederlanders op Sherdog, vooral het kickboxdeel volgens mij.

Daar kun je best gelijk in hebben, ik kijk vooral naar het MMA gedeelte van dit forum.
 
Born in Geleen, visit quite often, and I still can't write Nederlands very well. HAH! Still, hup Holland hup!
 
Laat ik mij dan ook maar weer eens melden bij de Nederlandse sherdoggers. Vooral fervent liefhebber van technisch MMA, ik volg K-1 wat meer op de achtergrond.

Fedor vs. Overeem; zeer interessante match-up. Zou het dan daadwerkelijk een Nederlander zijn die Fedor van z'n troon gaat stoten? Zou wel wat zijn. Persoonlijk denk ik dat Fedor hem nog wel kan hebben, waarschijnlijk via (T)KO. Of ik voor Fedor of voor Overeem zou zijn? Ik heb geen flauw idee...
 
Ik ben er ook nog niet over uit voor wie ik sta. Als ubereem wint moettie wel onverslagen blijven in zn partijen die volgen:icon_chee, anders is er geen GOAT meer in mijn ogen. Of een rmatch waar fedor heel sterk terug komt. Zou wel weer een mooie saga kunnen ontstaan. Misschien ben ik toch wel voor ubereem, maar ik gun het fedor haters niet:icon_cry2

Edit: fedor blijft mss wel GOAT alsie zou verliezen, maar minder overtuigend.
 
I can speak it pretty well and my reading is decent. The writing for the most part eludes me.
 
Ubereem sloopt Fedora als ie tenminste geen last krijgt van het ik-keer-me-rug-want-ik-wil-naar-huis syndroom!
 
Back
Top