Nederland!

Dusssssss, wat vonden jullie van de laatste UFC?
 
GSP vs Condit was een goed gevecht. Hendricks met een brute KO. De andere gevechten waren ook leuk om naar te kijken.

Ik vond alleen dat de scheids veel eerder had moeten ingrijpen bij Cote/Sakara. Hij had Cote tijd moeten geven om bij te komen en een punt aftrek. Of een NC. Maar iemand eerst 8 keer zijn gang laten gaan en hem daarna diskwalificeren is gewoon prutswerk.
 
Ja idd, maar het leverde mij vMonies op, dus je hoort mij niet klagen, haha.

Zo jammer dat ik al wist dat GSP zou winnen, anders was het zoveel spannender geweest. Die head kick van Condit was kiele kiele.
 
Had je de uitslagen al ergens gelezen voordat je de wedstrijden had gezien?

Ik wist het nog niet en vond het inderdaad een heel spannende partij.
 
Had je de uitslagen al ergens gelezen voordat je de wedstrijden had gezien?

Ik wist het nog niet en vond het inderdaad een heel spannende partij.

Het stond bij de comments bij een torrent. :(
 
ik zeg Cees, die krijgt als tune up fight bigfoot en in mei de champ gevoerd!

Kan ook, maar ik zie JDS winnen via KO.

Overeem wint zoiezo van Cain dat wel, maar Cain verliest toch weer JDS volgende maand, dus dat maakt niet uit :D
 
Dusssssss, wat vonden jullie van de laatste UFC?

Het was geen UFC on FOX 4, maar wel ok.

Garza vs. Hominick leek een kandidaat te zijn voor FOTY als het na ronde 1 zo verder ging, maar helaas was dat niet zo.

En ja Sakara vs. Cote had een NC moeten zijn.

dos Anjos is aan trouwens, hij moet tegen Grant ipv Grant vs. Wiman. Wiman tegen Nurmagomedov lijkt me beter.

Erg jammer dat Philippou vs. Ring niet door ging, ik hoop dat ze die niet opnieuw boeken, want Philippou verdient beter. Lombard/Palhares winnaar vs. Phillipou is in beide gevallen een geweldige match-up en logisch als je kijkt naar hun posities in de divisie.

Hendricks is een beest!

GSP is terug, maar ik denk niet dat hij 100% is.

-

Beetje matchmaker spelen:

Anderson Silva vs. St. Pierre
Condit vs. Kampmann II
Marquardt vs. Hendricks (#1 contenders bout)
Ring vs. Carmont
Lawlor vs. McGee
Lombard/Palhares winner vs. Philippou
Garza vs. Carvalho
Hominick vs. Omigawa

Grant/Wiman winner vs. dos Anjos
Dunham vs. Bocek
Cote vs. Sakara II
Diabate vs. Magalhaes
Griggs vs. Prado/Hollett loser
Makdessi vs. Barboza/Salas winner
Stout vs. Camoes
Pineda vs. Damm

Riddle vs. Mills
Maguire vs. Sadollah
Menjivar vs. Eduardo
Tamura vs. Gashimov
Elkins vs. Peralta
Siler vs. Young
 
Overeem wint niet van Velasquez.

Hoezo niet?

Ik zie Overeem winnen via KO erg vroeg of misschien via guillotine choke.
Velasquez kan me van gedachten doen veranderen tijdens de JDS II gevecht, maar ik verwacht niet veel.
 
ronda moet toch wel een lekkere snee hebben,zeg.
eerst een ufc contract en dan ook nog een de belt van baldie krijgen.
 
Het is volgens mij wel logisch dat ze meteen een belt krijgt. Aldo en Cruz kregen dat ook. Het is toch nog dezelfde divisie waar ze in vecht? Alleen nu is het in de UFC in plaats van Strikeforce.
 
Het is volgens mij wel logisch dat ze meteen een belt krijgt. Aldo en Cruz kregen dat ook. Het is toch nog dezelfde divisie waar ze in vecht? Alleen nu is het in de UFC in plaats van Strikeforce.

Zij is de enige in die divisie, gaat nog lang duren voor een gevecht.
 
het is idd niet anders dan hoe Aldo en Cruz behandled werden toen zei de overstap maakten.

het is alleen spijtig dat Wmma in de ufc zit. het Niveau is lang niet hoog genoeg en als je het mij vraagt kijken 9 van de 10 *fans* vanwege het uiterlijk van een aantal dames.

One trick Pony Rousey trekt het waarschijnlijk niet tegen een willekeurige top20 BW in de ufc.
 
het is idd niet anders dan hoe Aldo en Cruz behandled werden toen zei de overstap maakten.

het is alleen spijtig dat Wmma in de ufc zit. het Niveau is lang niet hoog genoeg en als je het mij vraagt kijken 9 van de 10 *fans* vanwege het uiterlijk van een aantal dames.

One trick Pony Rousey trekt het waarschijnlijk niet tegen een willekeurige top20 BW in de ufc.

schijnbaar heeft ze dana uit elkaar getrokken:)
 
het is idd niet anders dan hoe Aldo en Cruz behandled werden toen zei de overstap maakten.

het is alleen spijtig dat Wmma in de ufc zit. het Niveau is lang niet hoog genoeg en als je het mij vraagt kijken 9 van de 10 *fans* vanwege het uiterlijk van een aantal dames.

One trick Pony Rousey trekt het waarschijnlijk niet tegen een willekeurige top20 BW in de ufc.

Helemaal eens met de eerste twee paragrafen, maar het gedeelte over Rousey als one trick pony is achterlijk.

Ronda heeft niet alleen een goede armbar. Ze heeft goede vaardigheden overal op de grond en ze heeft elite takedowns.
Ze is dus goed in twee dimensies van MMA.

Haar O Goshi/Kouchi Gari combinatie is niet normaal. Entropy zal dat ook wel kunnen waarderen, met zijn achtergrond in Judo.
 
Last edited:
De manier hoe zij judo integreerd in haar 'game' is zo fucking vet. Ook op de grond. Daar doen niet veel BWs iets tegen.
 
Back
Top